wtorek, 19 lutego 2013

Jest super!

Hura! Pomyślałem sobie dziś, że tak naprawdę nie mam do czego się przyczepiać. Życie jest naprawdę super. Żyjemy w tak fantastycznym systemie, że jest on nieomal idealny. Już niedługo, a mianowicie za jakieś prawie czterdzieści lat odbiorę swoje pierwsze świadczenia emerytalne. SUPER! Czyli koniec końców będę pracował jakieś prawie pół wieku, żeby dożyć emerytury, którą pewnie za długo się nie nacieszę. Anyway. Super jest również skonstruowany demokratyczny system polityczny. Nie mogę wyjść z podziwu jak genialne jest przyznawanie sobie samemu premii za dobrą pracę. Cieszę się, że wybrańcy narodu potrafią o siebie się zatroszczyć. To ważne, aby byli oni godnie wynagradzani za swoją świetną pracę. Mało tego. Uważam, że powinny ich premie wzrosnąć w stopniu znacznym, co oczywiście znalazłoby odbicie w wydajności i efektywności ich pracy. Jestem niezmiernie dumny z faktu, że moje podatki a raczej ich część wędruje w kierunku banków, które ucierpiały wskutek światowego kryzysu i rząd stwierdził, że trzeba wyciągnąć doń pomocną dłoń. Niezmiernie raduje mnie fakt, że prezesi tych banków otrzymują również duże premie. Są one niezbędnym elementem motywacji decydentów systemu bankowego. Jestem rad, że kilka banków wespół postanowiło sterować stawkami WIBOR. Mniemam, że suto wynagradzane gremia dezyzyjne zarządów tychże banków widzą szerszą perspektywę tego co nieświadomi nazywają podłą grą ekonomiczną i już niebawem zauważymy, że efekty tychże posunięć pozwalają wydźwignąć światową gospodarkę z kryzysu. Raduje się serce moje gdy widzę jak państwo zadłuża kolejne pokolenia. Wiem, że ja, moje dzieci i wnuki a może i prawnuki bierzemy udział w wiekopomnym dziele wznoszenia gospodarki na wyżyny wzrostu gospodarczego. Hura!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj sobie szansę

 Miałem zamiar pisać tutaj częściej, ale niestety nie zrobiłem tego iw 224 roku jest to mój pierwszy wpis. Ma to swoje negatywne strony. Za ...