czwartek, 25 lipca 2019

Białostockie tango

Trzymanie się z daleko od tematów ideologicznych nie jest mi pisane.
A pisanie jest mi pisane więc klawiatura moją bronią.

W związku z natłokiem zajęć tatynych jakoś mi umknęła ta cała białostocka napierdalanka.
To, że umknęła nie znaczy że nie dotarła do mnie po czasie.
* * *
Środowiska prawicowe(!) urządziły regularne wpierdol tym, którzy wydają im się nie tacy jacy być powinni. Obrońcy ojczyzny, narodu, wartości katolickich. Przy okazji najebani i pobrzyblekani w koszulki i szale Jagiellonii.
Może ktoś z moich czytelników przypomni mi w którym momencie żyd z Nazaretu powiedział  o błogosławionych którzy napierdalają innych, albowiem oni są lepsi od napierdalanych. Kiedyś czytałem pismo uznane za katolików za święte i jakoś nie umiem sobie tego fragmentu przypomnieć.
Wiek czyni spustoszenia w umyśle, więc może i jet gdzieś taki fragment.
Może też i Jezus w swoim czasie nie był faworytem i dlatego mówił o miłości bliźniego.
Dużo jego słów było ciekawych i ważnych. Nie tyle religijnie ile etycznie.
* * *
Zauważyłem że niebycie chujem w dzisiejszym świecie staje się niemodne. Pozostanę więc  niemodnym,
Mało mnie obchodzi z kim uprawiasz seks. Więcej obchodzi mnie jakim jesteś człowiekiem i co masz mi do zaoferowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

31.12.2023

  Zaniedbałem to miejsce. W mijającym 2023 roku wiele się działo. Czy więcej niż w roku poprzednim niewiem. Coś  miało wpływ na to, że moja ...