sobota, 6 października 2012

Krótkowzroczność

Po raz wtóry zostałem zdumiony przez pewien polski portal, którego nazwy przez grzeczność niewymienię. Zdumiałem się bardzo, gdy próbując szukać jakichkolwiek informacji na temat incydentu na linii Turcja - Syria "wstąpiłem" na ów portal by zaczerpnąć garść informacji, lecz wiodącą informacją tego dnia było to co powiedział nasz były prezydent do kandydata na prezydenta USA. Hmmm... Poczułem, że moja inteligencja została zakwestionowana w stopniu dużym bardzo. Mamy oto sytuację w której wypowiedź byłego polityka na kurtuazyjnym spotkaniu z kandydatem na prezydenta innego kraju jest w tym momencie ważniejsza niż potencjalne ognisko zapalne wojny, w której zaangażowane może być jedno z państw członkowskich Paktu Pólnocnoatlantyckiego i w rejonie świata gdzie takich ognisk zapalnych może być niestety więcej. Jestem sobie w stanie wyobrazić niestety sytuację, w której NATO wspierające Turcję w wojnie z Syrią rozsierdzi Iran, który prewencyjnie zaatakuje Izrael, który z kolei dysponuje bronią atomowę. Jednym z efektów ubocznych tegoż z kolei konfliktu będzie niebotycznie wysoka cena ropy naftowej, co z kolei dorżnie zdychające gospodarki. W tej sytuacji niewykluczone, że i inne państwa będą uczestniczyć w konfliktach zbrojnych. Oto gotowy scenariusz III wojny światowej. Lecz czymże jest taki konflikt w obliczu wypowiedzi byłego polityka do kandydata na prezydenta...

1 komentarz:

  1. Jak widac polskie portale często piszą o, że tak powiem "pierdołach" zamiast o czyms konkretnym.

    OdpowiedzUsuń

Chwile

Dochodzimy czasem do momentu zwrotnego. Gdzie on się znajduje wie każdy nas. Nagle pewnego dnia w wysokie tony naszego jestestwa uderzy świa...