piątek, 21 września 2012

Gdzieś w przestrzeniach zagubieni....

Takie ostatnio miewam jesienne przemyślenia. Jakoś na mnie ta aura wpływa dziwnie... Czasem znajdujemy się w pewnej czasoprzestrzeni. Znajdujemy się w "tu i teraz" i w odczuciu jest to dla nas stan permamentny, stan który nie mija. Czas jednak biegnie nieubłaganie i dzień po dniu nasza rzeczywistość zmienia się w zupełnie inną, nową. Proces ten jest tak powolny, że następuje niezauważalnie. Następuje jednak dzień, gdy wracając myślami do pewnej czasoprzestrzeni zdaje mi się, że rzeczywistość do której wracam nigdy nie miała miejsca, że jest ona jedynie w mojej wyobraźni. Inną sprawą jest fakt, że wspomnienia otulamy czasem welonem sentymentu i czasoprzestrzeń, która niegdyś zdawała nam się najzwyklejszą po pewnym czasie zdaje się być wręcz magicznie nierealną. Ludzki umysł doprawdy jest nieprzenikniony.

2 komentarze:

  1. Ja mam zawsze odczucie, że człowiek z dnia na dzien jest mądrzejszy. Wyobrażam sobie jakieś sytuacje i rozważam swoje postępowanie w nich. Czasami wnioski są mega zaskakujące.
    Bardzo żałuję, że czas mija...


    OdpowiedzUsuń
  2. Szwagier nawet nie wiesz jak bym chciała cofnąć czas!!!Tyle bym zmieniła rzeczy i sytuacji ale tak widocznie miało być i trza się z tym pogodzić i planować dalej swoją przyszłość.

    OdpowiedzUsuń

Chwile

Dochodzimy czasem do momentu zwrotnego. Gdzie on się znajduje wie każdy nas. Nagle pewnego dnia w wysokie tony naszego jestestwa uderzy świa...